Reklam

Soğuk Havalarda Sedef Artıyor

Yazar: Karaokem Tarih: 12:00 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Kendi tespitlerime göre kış aylarında sedef hastalığınının arttığını saptadım. Öyle ki yazın güneşinde etkisiyle kontrol altına aldığım sedef hastalığı, soğukların gelmesiyle vücudumun bir çok yerinde çıkmaya başladı. Her geçen yıl daha da yayıldığını görüyorum. Kremler kontro altına alıyor ama kullanımı bırakınca daha çok yayılıyor. Sedef hasralığı geçmiyor onlarla yaşamaya alışmaya çalışıyorum. Ben kabul etsemde çevremdekilerin kabul edeceğini pek sanmıyorum.Cildimdeki  Sedefli bölgeleri görenlerin yüz ifadelerinden anlıyorum dışardan nasıl algılandığını. Soğuk demiştim soğuk bağışık sistemini tetkliyor, vücut dışardan bir tehlike geliyormuş gibi algılıyor ve deri hücrelerini onarıma sokuyor. Ve sedef hastalığı oluşuyor.Elimde olsa Bağışıklık sistemime dur oğlum sakin ol bi olay yok  hiddetlenme sakin çalış,  radar var 100 ü geçme diyecem. Ama dinlemez o hep hızlı hep tedirgin hep kendi kafasına göre. Dediğim gibi sedef hastalığı bağışık sisteminin aşırı duyarlı çalışmasından dolayı oluşuyor.  Bu duyarlıkık soğukla, stresle, acıyla i, baharatla vb.. Tetikleniyor.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder