Reklam

Hacamat Sedef Hastalığını Tedavi Ediyor

Yazar: Karaokem Tarih: 14:17 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Hacamat,  yüzyillardir kullanilan bir  tedavi şeklidir. Temel amaci vücuttaki pis kani boşaltip taze kanin bedene saglik getirmesini sağlamaktir. Hacamatin bir cok cilt hastaliğinin tedavisine yardimci olduğu yaptiranlar tarafindan biliniyor. Sedef hastaliğida kanla alakali bir rahatsizlik olduğundan pis kanin vücuttan atilmasi hastaliğin tedavise yardimci olacaktir.  Hacamat yaptirmaya karar veren kişi bu işi hijyenik ve usülüne gore yapacak birini bulmasi gerekiyor. Ayrica hacamat migren, psikolojik rahatsizliklar, gibi nedeni belli olamayan bir cok hastaliğida tedavi ediyor. Hacamat yaptirdiktan sonra 3 gün et ve süt ürünleri yememek gerekiyor nedeni ise vücudun sağlikli taze kan üretmesini sağlamak. Bunun icin bitki ağirlikli besinler tuketmek gereklidir. Hacamat yaptıran sedef hastalari memnun olduklarini söylüyor ancak bilimsel olarak hala hacamatin yapılmasi netlik kazanmış değil. Hacamattaki amac deri ile et arasinda bulunan pis kanin atilmasi ve taze kanla vucudun saglik kazanmasidir. Soru ve gorusleriniz varsa yorumlarinizi bekliyorum. Herkese acil şifalar.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

  1. Slm 19yildir sedef hastasıyım ne tür bir tedavi uykuluyosunuz bilgilerinizi arz ederim zararı varmi

    YanıtlaSil
  2. Yaptıran sedef hastaları varmı 11 yıldır çekiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ben iki yıl dır Sedef hastalığı ile mücadele ediyorum hacamat yaptırdım çok iyi geldi faydası var kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben 20 yıldır sedef hastasiyim yeni yaptirdim çok iyi geldi henüz şedeflerim geçmedi ama geçeceğine inanıyorum oncelik le çok rahatlatıcı hiç bisey sizi sınır edemiyor 3 gün içinde böyle bi gelişme oldu ınslh rabbim şifa verir

    YanıtlaSil
  5. Sedefi egzamasi gecen warmi lutfen yazin

    YanıtlaSil