Reklam

Sedeften Kurtulmak Mümkün

Yazar: Karaokem Tarih: 14:17 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Arkadaşlar fotoğrafta sedefli ellerimin önceki ve sonraki halini görüyorsunuz. Kullandığım krem 1 haftada geçiriyor sedefi bizzat test ettim ve sizinle paylaşıyorum.  Kremin adı "dermovate krem " düzenli bir şekilde günde iki kez sabah akşam sürerseniz sedef hastalığının geçtiğine sizde şahit olacaksınız.  Bu hastalık ömür boyu sizle kalmıcak çareyi arayın yılmayın. Dermovate sedefi tamamen geçiriyor. Hastalık tekrar ortaya çıkabilir ama en azından sedefi kontrol altına alıp  hastalığın psikolojik ve fiziki etkilerini en aza indirebiliriz. Sadece 1 hafta deneyin faydasını göreceksiniz.  Dermovate deriyi inceltir o nedenle 3 gün kullan 1 gün ara ver. Bu şekilde kullanmanız yararlıdır. Umutlu mutlu Sedefsiz bir hayat dilerim.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

  1. kortizonlu bi ilaçtır hiçbir doktorun önerdiğini duymadım dikkatli olunuz.

    YanıtlaSil
  2. Kremmi alsak merhemmi ya ben genel olarak merhem kullaniyorum kuruyup sorulduğu icin merhemde daha yagli oldugundan yumuşatıyor. Ama ellerim korkunc malsf hic bi şey gecirmiyo insallah ise yarar😑

    YanıtlaSil