Reklam

Sivas Balıklı Göl Sedef Tedavisine Yardımcı Oluyor mu

Yazar: Karaokem Tarih: 00:41 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Sivas ta bulunan balıklı göl sedef hastalığına iyi geldiği söyleniyor. Balıkların sedef pullarını yemesiyle hastalığın seyrinde azalmalar olduğu gözlemlenmektedir. Fakat sedef hastalığının bir çok çeşidi olduğu ve farklı bakterilerin bir arada olduğu bir ortamda şifa aramanın manasız olduğunu düşünüyorum. Hatta sedef hastalığını iyi edeyim derken mikroptan farklı hastalıklar da türeyebilir. Hastalığı içten tedavi eden yöntemlere ağırlık verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Sedef madurları olarak çoğumuz sivas balıklı gölün hastalığa iyi geldiğini duymuşuzdur. Ben gidip denemedim,  açıkçası bir çok sedef hastasının aynı havuza girmesi beni hijyenik açıdan bu tedavi yönteminden soğuttu. Yine de sivasa gidip bu tedavi yöntemini deneyen arkadaşlarımızdan yorumlarını öğrenmek isteriz.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder